Drugi model, razvit povsem pri Mercedesovem podjetju AMG, specializiranem za močnejše motorje in hitrejše avtomobile, bo imel oznako GT in je nekoliko manjši in precej lažji kot AMG SLS.
Zanj so razvili lahko karoserijo, narejeno večinoma iz aluminija, iz iste kovine sta tudi obe premi, zasnovani po vzoru dirkalnih avtomobilov, torej z dvojnimi trikotnimi vodili. Za GT so razvili tudi nov motor, štirilitrski V6 ima dve puhali nameščeni med obema vrstama valjev in za kroženje olja skrbi suhi karter. Za prenos moči na zadnji kolesi skrbi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik, ki je vgrajen tik pred diferencialom na zadnji premi. Tudi zato so dosegli že skorajda idealno porazdelitev teže, 47 odstotkov spredaj, 53 zadaj.
Mercedes-AMG bo v začetku ponujal le močnejšo različico (oznaka GT-S) s 503 'konji', ki bo v Evropi na voljo od prihodnjega aprila (cena v Nemčiji od 213.000 evrov), manj zmogljiv motor (oznaka GT) s 462 'konji' bo na voljo leto dni kasneje.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem