Seat je prenovil Ibizo. Posledično so tudi Abtovi inženirji in oblikovalci staknili glave in predelali prenovljeno ’Španko’.
Podaljšali so prednji in zadnji odbijač, dodali pragova, na zadek pa ’obesili’ zadnje krilce, zaradi katerega je Ibiza dinamičnejša in privlačnejša. Naprodaj imajo še 16-palčna platišča Z1, na katera spadajo gume velikosti 205/45 R16, za ljubitelje velikosti pa so pripravili še za palec večja platišča Z3 (205/40 R17). Skladno z zunanjostjo so se lotili tudi kilovatov: 1, 8-litrski turbo zmore namesto serijskih 115 (156 KM) kar 142 kilovatov (193 KM), največji navor pa skoči s serijskih 210 Nm pri 1.800/min na 265 Nm pri 3200/min. Na svoj račun bodo prišli tudi tisti, ki na bencinskih črpalkah radi točijo plinsko olje. 1, 9-litrski turbodizel ima dodatnih 18 kilovatov (15 KM), njutonmetre pa so s 310 dvignili na 360.