Akcija Spedenaj moj avto se bliža koncu

8. 5. 2010
Deli

Naj spomnimo: V akciji Spedenaj moj avto se je boginja tuninga nasmehnila Petru iz Kresnic, saj je bila prav njegova 'boljša polovica', srebrna Mazda MX-5, izbrana za celovito predelavo.

Projekt, ki ga je izdelovalec britvic Gillette zastavil v sodelovanju s črnuškim trgovcem tuning delov A3M, Mercatorjem in Avto magazinom, se z naglimi koraki približuje ciljni črti.

Filozofija predelave poudarja vsakodnevno uporabnost, homologirane kakovostne dele, uživaštvo in urejen 'čist' videz (brez letvic, antene in stranskih smerokazov) zunaj nezgrešljivih stilskih okvirov 'Hitrih in drznih'.

No, povsem mimo pridevnika vpadljiv snovalci projekta in lastnik avtomobila seveda niso mogli, saj bodo priljubljenemu japonskemu dvosedu denimo privoščili dvižna vrata LSD (ki ste jih lahko bralci Avto magazina v tuning novicah zasledili že večkrat), pa tudi posebna kovinska oranžna barva in razširjeni blatniki (dva centimetra na vsaki strani) mimoidočega ne morejo pustiti ravnodušnega.

Sedemnajstpalčna platišča Tomason z gumami Kumho (velikosti 205-40) ob nastavljivem podvozju v režiji Konija in H&R skrbijo za piljenje enega izmed osnovnih adutov Emikspetke – uživaške dinamike v vožnji.

K temu bo pripomogel tudi volan Drifting (verjemite, tale Mazda zna iti na odločen voznikov ukaz prav pobalinsko počez) proizvajalca Momo, s katerim bo Peter, ko si bo zaželel športne vožnje na kakšni stezi ali poligonu, s pomočjo nastavka za ta čas preprosto nadomestil serijsko različico.

Slednja bo v duhu vizije notranjosti bogatejša za kombinacijo alkantare in usnja, s podobnim športno-elegantnim pristopom pa bodo voznika in sopotnika kmalu razvajali tudi sedeža, pogled na tapete v vratih in v usnje odeta armaturna plošča.

Vitalnega motornega drobovja se zanesljivemu delovanju v prid pri A3M-u ne bodo dotikali, bodo pa motorju z veseljem nekoliko olajšali dihanje, za kar bosta zadolžena pretočen izpuh lastne blagovne znamke (katerega zadnji lonec bo izpušnim plinom poslej poveljeval na sredini odbijača) in športni filter K&N z izboljšanim dovodom hladnega zraka.

Na fotografijah lahko vidite, da je glavnina težaškega dela (karoserijski posegi, dodelava odbijačev, barvanje, namestitev novega podvozja) opravljena in da se projekt že spogleduje s ciljno črto – 'puzzle' z nosilne fotografije je seveda treba še ustrezno sestaviti, a po videnem sodeč, bo lahko Peter (z vetrom v laseh) že kaj kmalu užival sočne tunerske sadove.

Kot tudi vsi drugi, katerih pogledi se bodo nedvomno ustavljali na stilsko preobraženi japonski lepotici . .

Matej Grošelj, foto: Matej Grošelj

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel