Angažirani JE Design

7. 8. 2009
Deli

Nemški tuner se črnim oblakom, ki so se zgrnili tudi na avtomobilsko gospodarstvo, zoperstavlja s povečano ponudbeno pahljačo predelav. Tako je v zadnjem času predstavil agresivni interpretaciji Volkswagnovega Scirocca in Seatovega Leona.

'Ljudskemu vetru' z dizelskim štirivaljnikom (140 'konjev') je z modulom (za 1.249 evrov), ki deluje kot dodatna krmilna enota, prispeval krepkih 40 'konjev' in 80 njutonmetrov navora (serijsko 320), močnejši brat (170 'konjev') pa s podobnim posegom (za 1.449 evrov) pridobi 35 'konjev' in 60 'njutnov' navora (serijsko 350).

Večjo moč spremlja začinjena zunanjost, ki ljubitelje tovrstnih predelav razvaja z dvižnimi vrati, aerodinamičnim paketom odbijačev in pragov, 19-palčnimi platišči, sredinskima zaključkoma novega izpušnega lonca in 30 milimetrov nižjim vzmetenjem (vse skupaj za približno sedem evrskih tisočakov).

Podobne (a cenejše) recepture zunanjosti so se Nemci držali tudi pri Leonu, le da so mu namesto dvižnih vrat namenili ne dosti manj vpadljiv zadnji strešni spojler.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere