Aston Martina DB9 iz ogljikovih vlaken

Srečneži, ki imajo v svoji garaži Aston Martina DB9 (ali DBS) in bi prestižnemu lepotcu želeli podariti dodatno ekskluzivnost, si ga lahko z Mansoryjevo pomočjo (skoraj) v celoti zaželijo iz ogljikovih vlaken.

20. 1. 2010

Novi deli v osnovi sicer 'spoštujejo' tovarniško zasnovo, a ne morejo mimo večje agresivnosti, poudarjene z atraktivnostjo uporabljenega materiala.

Cena predelave znaša zajetnih 380.000 evrov, v ta znesek pa švicarski tuner vključi še 20-palčna (spredaj) in 21-palčna platišča na zadnji osi, znižano podvozje ter 28 dodatnih 'konjev' (ki so v tem primeru bržkone kozmetičnega značaja).

S to potezo pri Mansoryju simbolno konkurirajo tovarniški ponudbi (ali obratno), saj so Britanci dobrim prodajnim številkam nazdravili s posebno serijo za modela DB9 in DBS, imenovano Carbon Black Edition, kjer je delov iz ogljikovih vlaken v primerjavi s švicarskim podvigom sicer le za vzorec, so se pa pri Aston Martinu (poleg drugih detajlov) potrudili s posebno barvo (carbon black metallic), ki zahteva 50 ur natančnega ročnega nanosa.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri