Lastniki Mercedes-Benzovega C63 AMG, ki želijo iz svojega bolida izvleči dodatnega konjiča in jim je Brabusova predelava (730 'konjev') predraga, lahko zavijejo h Carlssonu, ki za najzmogljivejšo različico razreda C ponuja celovit paket predelav.
V središče pozornosti so Nemci seveda postavili motor, ki po dodelavi namesto serijskih 457 zmore 565 'konjev' in 685 njutonmetrov navora (prej 600), kar v praksi pomeni pospešek z mesta do 100 km/h v pičlih 3, 8 sekunde in največjo hitrost (elektronsko omejenih) 300 km/h. Carlssonov bolj športen izpušni lonec po zagotovilih inženirjev poleg odličnega zvoka prinese tudi dodatnih 15 'konjev'.
Poleg aerodinamičnega paketa zunanjosti, individualne notranjosti in lahkih 19-palčnih platišč 1/16 UL so Nemci zelo ponosni na nastavljivo podvozje, ki ga je pomagala razviti nekdanja voznica nemškega prvenstva turnih avtomobilov DTM Ellen Lohr, in mehansko zaporo diferenciala z zapornim učinkom, nastavljenim po želji stranke.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj