Nemški tuner Pogea Racing (ki je za prodor na trg pred kakšnim desetletjem izbral friziranje petvaljnika v Audijevem RS2) je Fiatovega 500 navil na 268 'konjev' in 330 njutonmetrov navora.
Osnova za predelavo je 1, 4-litrski 180-'konjski' Abarth 500 Ferrari Dealers Edition, ki mu Nemci med drugim vgradijo zmogljivejše turbopuhalo, bolj pretočne vbrizgalne šobe, večji hladilnik polnilnega zraka in izpuh s cevmi večjega premera.
Očitno je serijsko drobovje malega motorja dovolj velikodušno 'dimenzionirano', da mu večje obremenitve (celo tesnilo glave ostaja enako) ne povzročajo preglavic pri delovanju. Poleg predelave motorja si pri Pogei lahko zaželite tudi boljše zavore, nižje podvozje, dodatke iz ogljikovih vlaken in usnjeno notranjost. Cene za predelavo motorja se začnejo pri 3.400 evrih.