Hartgejev in Ericssonov M3 E92

Po Schnitzerju novega M3 v svoje okrilje jemlje čedalje več tunerjev. Pri nemškem Hartgeju motor tudi tokrat ni doživel nobenih predelav, so pa zato javnosti ponudili dve različici motornega krmiljenja glede na omejitev največje hitrosti.

10. 3. 2008

Prva dopušča 291 km/h največje hitrosti (1.995 evrov), druga, ki je dobavljiva le v kombinaciji z zmogljivejšimi Pirellijevimi gumami, pa omejitve hitrosti sploh nima (5.373 evrov). Hartge ima v svoji ponudbi za M3 E92 še 20-palčna platišča, zadnji spojler, ohišje ogledal iz ogljikovih vlaken (in notranje dodatke iz enakega materiala), stopalke in ročice menjalnika ter ročne zavore iz aluminija … Ericssonov M480 je nastal v divizijski delavnici (usmerjeni na evropske avtomobile) japonskega tunerja Power Amuse in naj bi razvajal s 437 ‘konji’. Inženirji obljubljajo boljše zmogljivosti tudi zaradi ‘velikodušne’ uporabe lahkih ogljikovih vlaken in kar 170 kilogramov manjše teže. (MG)