Jedesignov Volkswagen Eos ima delno pokrite prednje žaromete, podaljšan odbijač, z bokoma sta zlita pragova, na zadku je opazen spojler, podaljšan je tudi zadnji odbijač, pod katerim se šopirijo kar štirje okrogli zaključki izpušne cevi.
Jedesignovci niso ostali le pri optičnih izboljšavah, lotili so se tudi kilovatov, saj pravijo, da moči nikoli ni dovolj. 2.0 TDI zmore namesto 103 kilovate (140 KM) 130 kilovatov (176 KM) in kar 405 Nm navora. Takšen Eos je v pospeševanju na 100 kilometrov na uro hitrejši od serijskega za debelo sekundo, večja pa je tudi končna hitrost (212 kilometrov na uro). Krila dobi tudi TFSI – namesto standardnih 147 kilovatov (200 KM) so mu ’vgradili’ 180 kilovatov (244 KM) in 355 Nm. Od 0 do 100 kilometrov na uro Eos TFSI pospeši v skromnih sedmih sekundah. Je Design ga še zniža za 30 milimetrov, mu privije 19-palčna platišča in doda štiribatne zavorne čeljusti (spredaj).