Tako nekako bi opisali predelave Nissanovega GT-R-a, ki se v zadnjem času kar vrstijo druga za drugo.
V prejšnji številki AM smo predstavili izdelka Hennesseyja in Cobre, ki jima zdaj ob bok (še raje pa pred njiju) postavljamo nova ameriško-japonska dosežka.
Podjetje South Side Performance obljublja celo moč 820 'konjev' (to bi bila za serijski pogonski sklop izjemna obremenitev), za kar naj bi (med drugimi ukrepi) zadoščali predelani serijski turbopuhali, Japonci pri Blitzu pa so raje vijačili na povsem drugem koncu, saj so imeli v mislih dirkalnike drift tekmovanja D1, kjer moč ni edina zahteva.
Konceptualne spremembe (kot jih je bilo videti na tokijskem salonu) tako priznavajo zadnji pogon (ki je v primerjavi s štirikolesnim v prid manjši teži), za pretikanje prestav skrbi čistokrvni sekvenčni menjalnik, zunanjost in notranjost pa krasi precej ogljikovih vlaken. Izdelek, ki je za zdaj še v razvojni fazi (motorja se še niso dotaknili), naj bi bil nared za tekmovalno sezono leta 2010.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj