Priljubljene Fiatove Petstotice se je lotilo že kar nekaj podjetnih predelovalskih imen. Med njimi je tudi nemški Merkur, ki za italijanskega malčka ponuja celovit paket dodatkov.
Zunanjost je ekipa iz Lichtenfelsa dopolnila s 'spodnjo ustnico' na prednjem odbijaču, širšimi obrobami okoli kolotekov, 17-palčnimi platišči v retro slogu, Brembovimi zavorami (s koluti premera 280 mm), nižjim podvozjem in zadnjim izpušnim loncem (z enim ali dvema zaključkoma) iz nerjavečega jekla.
Nemci so ustvarjali tudi pod motornim pokrovom, kjer so 1, 4-litrskemu bencinskemu motorju s 16 ventili s 'čip' tuningom in izboljšanim sesanjem iztisnili 108 'konjev' in 136 njutonmetrov navora, 1, 3-litrskemu dizelskemu kolegu pa z dodatno krmilno enoto 91 'konjev' in prijetnih 185 njutonmetrov navora. V notranjosti naj bi kupce razvajal pravi karbon, ki pa je za zdaj še v pripravi.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj