Ker je ABT eden najbolj znanih tunerjev 'Ljudskih vozil', ni nič čudnega, da se je med prvimi lotil predelave novega Passata CC in pokazal, da lahko tudi vzhajajoči razred 'štirivratnih kupejev' prenese nekaj športnega pridiha.
Hans-Jürgen Abt se je z ekipo najprej posvetil motorjem. Iz 1, 8-litrskega agregata TSI je iztisnil dodatnih 30 kilovatov (skupaj jih zmore 147), 2.0 TSI jih ob enakem prirastku doseže 177, prikrajšana pa nista tudi oba dizla, ki po elektronskem posegu razvajata s 125 (dodatnih 22) oziroma 140 kilovati (dodatnih 15). Za boljšo lego na cesti so Kemptenčani 'Ceceju' vgradili nižje vzmeti in lita platišča, ki so na željo strank dobavljiva v velikostih 18 do 20 palcev.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del