Naviti Nissanov adut

Čeprav je bilo iz tunerskih kuloarjev sprva slišati, da se Nissanov športnik GT-R ne pusti zlahka 'naviti', se v zadnjem času oglaša vse več podjetij, ki ponujajo komplet predelav prav zanj.

9. 2. 2009

Onkraj luže denimo Hennessey Performance ponuja dve možnosti, 'šibkejšo' (za 11.500 ameriških dolarjev) s 600 'konji' in 772 njutonmetri navora ter močnejšo, ki kupca udari po žepu z 18.500 zelenci (brez montaže) in se lahko pohvali s 700 'konji' in 853 njutonmetri navora.

Da bi to dosegli, so morali Američani globoko pogledati v svojo 'škatlo trikov', kjer so med drugim našli tudi zmogljivejši turbopuhali in večji hladilnik polnilnega zraka. Nemški kolegi, ki z dodatki znamke Cobra ponavadi plemenitijo predvsem SUV-e in prave terence, so se tokrat tudi sami opogumili in lastnikom novega Nissanovega aduta ponudili različico s 550 'konji' in 680 'njutni' navora.

Za 2.950 evrov (motorno krmiljenje, izpušni sistem, zračni filter) bodo lastniki z mesta do stotice potrebovali 3, 5 sekunde, kazalec na merilniku hitrosti pa se bo ustavil šele pri številki 320.