Že agresiven zunanji videz Seatovega Leona Cupra R, kot ga interpretirajo pri JE Designu, daje slutiti, da se pod motornim pokrovom skriva pravi karneval moči.
Aerodinamični paket za 1.539 evrov vključuje sprednji odbijač, pragova, difuzor, zadnje krilo in dodelani zadnji odbijač, v živahni barvni kombinaciji in z 19-palčnimi kolesi (235/35) za 2.810 evrov ter KW-jevim nastavljivim podvozjem (v najdražji različici za okoli 1.500 evrov) pa na cesti poskrbi za množično razgibavanje vratov radovednežev.
A kot rečeno, bistvo se skriva v motorju. Prisilno polnjeni štirivaljnik z dvema litroma delovne prostornine po posegu (namesto serijskih 265) na merilnih valjih pokaže kar 330 'konjev' in 420 njutonmetrov navora (serijsko 350).
Pri predelavi Nemci turbopuhala sicer niso zamenjali za večjega, so pa dodelali motorno krmiljenje, namestili povsem nov izpuh (z dragimi športnimi katalizatorji) in motorju za lažje dihanje pritaknili še športni zračni filter.
Z mesta do 100 km/h Leon pospeši v 5, 8 sekunde (štiri desetinke hitreje od serijske različice), največja hitrost pa znaša 268 km/h (serijsko 250 km/h).
Ta zabava seveda ni poceni, saj vas našteti posegi olajšajo za 6.200 evrov. Če je vaša denarnica dovolj debela, si lahko za 1.549 evrov omislite še notranjost v kombinaciji usnja in alkantare.