Nekaterim lastnikom Dodgeevega Challengerja se gotovo cedijo sline, ko občudujejo najnovejši dosežek Geigerjeve ekipe.
Ali je precej živa zelena barva očesu všečna, a mišice pod motornim pokrovom so nedvomno posledica dobrega okusa (tunerja). S kompresorjem 6, 1-litrski osemvaljnik pridela kar 569 'konjev' (serijsko 431) in krepkih 678 njutonmetrov navora, kar naročnika udari po žepu z okroglimi 14.900 evri.
Poceni ni niti zavorni komplet, ki je potreben, da se podivjani 'konji' varno ustavijo. 380-milimetrski koluti spredaj (s šestbatnimi čeljustmi) in 355-milimetrski zadaj (s štiribatnimi čeljustmi) stanejo natanko 6.644 evrov.
Le malo cenejši (približno 400 evrov) je komplet 22-palčnih koles, nekoliko 'dostopnejša' pa sta izpušni sistem (s ceno 1.990 evrov) in nastavljivo podvozje (za 1.529 evrov).