Stranka je kralj

Tako pravijo tudi pri nemškem MTM-u, saj vedo, da se je v negotovih časih za stranko treba še toliko bolj potruditi. Novi program v ponudbeni pahljači tunerja Rolanda Mayerja se imenuje MTM individual in so ga Nemci (logično) predstavili na vpadljivem športniku R8.

4. 5. 2009

Strategi so si najprej dali duška pri zunanji podobi, kjer so Osmico odeli v živahno zeleno, ki so si jo 'sposodili' pri Porschejevem GT3, ji dodali paket aerodinamičnih dodatkov ('ustnice' na sprednjem odbijaču, stranski pragovi in difuzor zadaj – vse iz ogljikovih vlaken), in jo obuli v značilna platišča Bimoto velikosti 20 palcev.

Dobrote se skrivajo tudi pod motornim pokrovom, kamor so Nemci (da bi konkurirali ABT-u in serijski različici z desetvaljnikom 'v hrbtišču') vgradili kompresor, ki poskrbi za 560 'konjev' (serijsko 420) in 580 njutonmetrov navora (prej 430). Enako moč inženirji dosežejo pri atmosferskem motorju s spremenjenim motornim krmiljenjem.

Pri MTM-u po strankinih željah seveda dodelajo tudi notranjost.