S prihodom dizelskega motorja v vrste Porschejevega Cayenna je sveža predelovalna mrzlica zajela tudi nekatere tunerje.
Nemški Techart zanj v nasprotju s pričakovanji ni ponudil povečanja moči, temveč aerodinamični paket, ki vključuje dodatne luči spredaj, večja (večdelna) platišča, nov izpušni sistem in spojler na prtljažnem pokrovu.
V notranjosti si kupec lahko (podobno kot pri bencinskih bratih) zaželi žlahtnejšega usnja, dodatke iz ogljikovih vlaken in druge dodatke s tunerjevim podpisom. Navdušence bo zagotovo še bolj razveselil Cayenne 'Magnum', ki so ga Techartovi inženirji razvili na osnovi različice Turbo S.
Končne zmogljivosti, ki dovolj zgovorno pričajo o uspešnem posegu v motorno drobovje osemvaljnika, so: 680 'konjev' največje moči, 900 njutonmetrov navora, 4, 2-sekundni pospešek z mesta do stotice, 14, 5 sekunde do 200 km/h (kar je povsem enakovredno 'cestnemu' modelu 996 Turbo) in 308 km/h največje hitrosti.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj