Tuning World Bodensee

9. 6. 2008
Deli

Nemci so se pričakovanju vročih pasjih poletnih dni pridružili z zdaj že skoraj tradicionalnim majskim tuning šovom v Friedrichshafnu.

Seveda v naslovu ni mišljeno le prihajajoče koledarsko poletje, temveč tudi pozitivni obeti tuning panoge, saj je raziskava Nemškega združenja avtomobilskih tunerjev (VDAT) pokazala, da kar 90 odstotkov tuning podjetij napoveduje dobre poslovne rezultate za leto 2008.

Bodensee je v štirih dneh tokrat gostil skoraj 100 tisoč obiskovalcev. Ti so si lahko ogledali več kot tisoč predelanih vozil (in številnih dodatkov) in 19 svetovnih premier (avtomobili ABT AS4 3.0 TDI, Königseder Audi S5, Loder 1899 Jaguar XF, Steinmetz Corsa OPC, platišča Borbet BSU, LV …), vse to pa je (bolj ali manj) lično predstavljalo 250 podjetij razstavljavcev.

Pot zanimivega spremljevalnega programa, ki odlikuje vsak uspešnejši sejem, so ubrali tudi šablonsko pedantni Nemci. Zbrano občinstvo in medije so poleg toplega majskega sonca najbolj ogreli izbor Miss Tuning 2008 (zmagala je Daniela Grimm, več o tem, predvsem pa slastne fotografije najdete tukaj), drifterski vložek Olafa Commijsa (ki v Falkenovi ekipi ? Nissanova Skyline in 350 Z ? nastopa v nemški drift seriji IDC) ter 'akrobacije' skupine Flying steps, svetovnih prvakov v breakdanceu, in t. i. lowriderjev (ki s posebnim hidravličnim podvozjem poskakujejo pred občinstvom).

Z vidika organizacije je pohvalna poteza upravljavcev sejma, ki so v pričakovanju precejšnjega navala obiskovalcev po zgledu ameriškega vzornika SEME poskrbeli za več parkirnih mest in nemoteno sejemsko prometno infrastrukturo (trade shuttles). Tuning World Bodensee si v Evropi (kljub odsotnosti nekaterih najpomembnejših evropskih tuning podjetij) vztrajno gradi ugled resnega tuning sejma, kar ne nazadnje potrjuje začetek priprav na sedmo 'izdajo', ki bo v Friedrichshafnu od 30. aprila do 3. maja 2009.

Matej Grošelj, foto Messe Friedrichshafen

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja