Za še aktivnejši prosti čas

Avtomobilski razred SUV je s Fordovo Kugo dobil še enega 'pričakovanega' predstavnika. In medtem ko je za Volkswagnovega Tiguana že poskrbel nemški tuner ABT, smo ljubitelji tuninga čakali na odgovor specialistov za Fordove modele.

18. 8. 2008

Med prvimi so se oglasili pri podjetju Delta 4x4, ki s svojimi izkušnjami na področju predelav terencev odlično dopolnjujejo Fordovo deviškost v razredu mehkih terencev. Uporabili so seveda klasičen recept za brezpotja: več moči z dodatno krmilno enoto (za 1.190 evrov jih je namesto 100 kilovatov zdaj na voljo 119, navor dvolitrskega turbodizla se poveča za 60 njutonmetrov), 55 milimetrov večja oddaljenost od tal (590 evrov), dodatna zaščita podvozja in motornega karterja, razširitev kolotekov (970 evrov), zmogljivejše zavore (5.940 evrov) …

Pri Delti za Kugo ponujajo platišča velikosti od 17 do 22 palcev, zanimiva ideja pa je atraktivna zaščitna folija, ki je dobavljiva v sodelovanju s podjetjem iz New Yorka. Predelano Kugo si lahko privoščite za slabih 43 evrskih tisočakov.