Tuškov Renovatio so preskusili novinarji Top Geara

Vsi poznamo britansko avtomobilistično oddajo Top Gear in njihove novinarje, ki so neprizanesljivi celo do največjih svetovnih avtomobilskih znamk. Pred dirko 24 ur Le Mansa pa so preskusili tudi slovenski proizvod, športni avtomobil Tushek Renovatio T500. In kakšna je bila njihova mera sarkazma tokrat?

19. 6. 2012

Na predvečer dirke 24 ur Le Mansa se zgodi "Grand Parade Des Pilotes", ko se po ulicah istoimenskega mesta popeljejo dirkači in takšni ter drugačni veljaki v svetu avtomobilizma. Pred 160.000 gledalci se na 2 kilometra dolgem sprevodu skozi slikovito mestece predstavijo dirkači, pa tudi selekcija izbranih superšportnih avtomobilov.

Novinarji Top Geara so bili povabljeni, da preskusijo in zapeljejo slovenski izdelek - superšportni avtomobil Tushek Renovatio T500. Pohvalno, so ga takoj postavili ob bok velikim znamkam, kot so Alfa Romeo, Bugatti, Ferrari, Koenigsegg, Lamborghini, Pagani, Spyker in podobnim.

So pa v svojem zapisu vseeno pokazali malo znanega sarkazma! V članku se odkrito sprašujejo o Sloveniji in kje za vraga je? Sami sebi odgovarjajo, da je v osrčju Evrope, poleg Italije, Avstrije, Madžarske in Hrvaške. In, da se je ne sme zamenjati s Slovaško! Nadaljujejo z vprašanji, če vseeno Slovenija ne spada v vzhodno Evropo in če je to tam, kjer so prej izdelovali traktorje?

No, šalo na stran - avto vseeno pohvalijo, češ, da je sicer domače izdelave, a dobre. Povejo, da je opremljen z 4,2-litrskim Audijevim osemvaljnikom (Audi R8) in šeststopenjskim menjalnikom (Audi S5) ter da je moči okroglih 450 'konj'. Pohvalijo tudi udobje avtomobila, ki, da ni zgolj dirkaško utesnjeno in, da je celo nadpovprečno civiliziran, ker ima tudi predal za rokavice, CD predvajalnik in celo klimatsko napravo!

Čeprav se velikokrat 'zgodijo wannabe supercarji', pa za Renovatio T500 pravijo, da sicer je 'wannabe supercar' a v pozitivnem smislu. Avto tehta le nekaj nad tono, kot recimo Ford Fiesta, zaradi česar ni le hiter ampak tudi agilen in enostavno vodljiv. Celo na vsakdanjih cestah.

Povedo tudi, da se avto že da naročiti in da naj bi bilo izdelanih zgolj 30 primerkov, cena pa je okroglih 300.000 evrov.

In še za ljubitelje številk: 4.163 ccm, V8, 330 kW, 450 'konj' pri 7.900  rpm, 428 Nm pri 3.200 rpm, suha teža 1.090 kilogramov; pospešek  3,7 sekunde od 0 - 100 km/h, 11,5 sekund od 0 - 200 km/h in končna hitrost čez 310 km/h.