Z dirkama v driftu in reliju se je začela letošnja sezona dirkanja v Sloveniji. No, ja, če bi bil popolnoma natančen, bi moral zapisati 'za slovenska prvenstva', saj bo lep kupček dirk v tujini.
Tako pač je in pravzaprav smo lahko srečni, da je kljub še vedno trajajoči krizi še vedno toliko organizatorjev, da so v Sloveniji ostale vsaj najpomembnejše dirke (in še nekaj bolj lokalnih, a nič manj organizacijsko zahtevnih, zato gre seveda tudi njihovim organizatorjem vsa pohvala).
Gorska hitrostna dirka v Ilirski Bistrici ostaja zvezda sezone, s članstvom v elitnem klubu tovrstnih dirk, ki štejejo za evropsko prvenstvo, in s tem povezano vrhunsko dirkaško zasedbo. Ne gre dvomiti, da bo zadnji konec tedna avgusta nad Ilirsko Bistrico spet na sporedu vrhunsko organizirana in vrhunsko obiskana prireditev.
Z ogromno gledalci se lahko pohvali tudi Rally Maribor. Kot vsako leto lahko tudi letos računamo na superspecial sredi mesta in množico gledalcev, ki bodo uživali v dvoboju najboljših slovenskih in avstrijskih voznikov. Ta bo morda letos vendarle bolj izenačen, saj kar dva Slovenca nastopata z vozili S2000 (Humar s Škodo in Turk s Peugeotom), pa tudi Peljhan je na nekaterih HP relija Lavanttal dokazal, da se lahko kosa z avstrijskimi tekmeci. V prašanje je le, ali se bo Humar do takrat že dovolj navadil svoje Škode Fabie.
In Saturnus? Lani je bil polom. Slaba promocija, malo gledalcev. Kaj pomaga reli skoraj sredi Ljubljane, če zanj nihče ne ve. Letos, upajmo, bo bolje, tudi po zaslugi superspeciala pri ŠC Stožice, ki bi moral, če bo le kolikor toliko poskrbljeno za promocijo (o čemer pa, roko na srce, še vedno dvomim), privabiti množice gledalcev.