V kokpitu s Corvette Z06

Dva tisoč sedemsto devetinosemdeset 'konjev (oziroma še vedno več kot dva tisoč kilovatov) je številka, ki zbudi čute.

5. 9. 2015

Še posebno, ko človek ugotovi, da ima najzmogljivejši med peterico, Corvette Z06 s 659 'konji', tudi cestno legalne gume, namenjene uporabi na dirkališču (ljubitelji jim po domače pravijo kar semislicks), in ročni menjalnik, da ima GT-R oznako Track Edition in da ima AMG GT S na koncu še črko S. Devetstoenajstico Turbo poznamo že dolgo in dobro in Jaguar F-Type nas je vedno navduševal (tudi kot 'le' šestvaljnik) z odlično zvočno kuliso ter zabavno lego na cesti.

V najnovejši izdaji revije Avtomagazin si preberite vzporedni test športnih avtomobilov, še prej pa si oglejte video posnetek vožnje s Corvette Z06. Seveda smo jo peljali po dirkališču.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Preberite tudi

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri