V Avto magazinu razkrivamo kakšen bo novi Range Rover!

V tokratnem Avto magazinu razkrivamo kako bo v novi podobi videti Land Roverjeva admiralska ladja in tudi nova Mazda6.

28. 6. 2012

Novi Range bo še večji in razkošnejši, a kljub temu lažji in posledično varčnejši. Če se bodo napovedi uresničile, se bo uradna predstavitev četrte generacije zgodila že to jesen. V osnovi bo Range Rover še vedno oblikovno zelo oglat, a ga bodo zaznamovale tudi precej bolj uglajeno zaobljene linije. Zaradi odličnega uspeha manjšega Evoqua, bo njegov duh moč zaznati tudi v notranjosti novega Range Roverja. Ker bo karoserija v dobršni meri aluminijska, se bo njegova teža občutno zmanjšala, po nekaterih podatkih vsaj za 400 kilogramov. S tem bodo imeli motorji precej lažje delo, če se bodo uresničile napovedi, se bo poleg običajnim (V6 in V8) pridružil tudi hibridni.

Še eno pomembno novost razkrivamo v novi številki - v povsem novi obleki se bo predstavila Mazda6. Znanilka Mazdine nove dobe bo debi doživela na moskovskem avtomobilskem salonu, s čimer pri Mazdi jasno nakazujejo, kateri trg ji trenutno najbolj diši. Evropski, zaradi neprijaznega menjalnega tečaja japonskega jena, zagotovo ne. No, drugi del resnice pa je ta, da je Mazda z ruskim velikanom Sollersom podpisala pogodbo o skupni tovarni, v kateri bodo ob Mazdi CX-5 izdelovali prav novo Mazdo6.

Za vas smo v tej številki 'vozili' povečani oziroma bolje rečeno povišani Prius z dodatkom '+', športni navdušenci nikar ne prezrite nove strupene Astre OPC, ki pod prednjim pokrovom skriva zelo razigranih 280 'konj', tisti bolj umirjeni in morda malce starejši pa boste zagotovo pokukali v zapis o Lexusu GS. Še nekaj posebnega se je zgodilo v preteklih dneh - Škoda je predstavila prve uradne slike novega modela srednjega razreda - Rapid. Ob precejšnji velikosti avtomobila in napovedani ugodni ceni se konkurenca že trese!

Med testi se bohoti Volkswagen Passat CC - ki je zdaj le še CC in to v še lepši obliki. Za ljubitelje velikih avtomobilov smo preskusili novi Mercedes-Benz razreda M, mesto posebneža pa tokrat pripada 'frajerskemu' Nissanu 370 Z Roadsterju.

Matevž Hribar je sedel na Kawasaki ZX-10R, celotna ekipa Moto Magazina, ob pomoči Mirana Stanovnika in Boštjana Skubica pa na Tomos Racing TT 50 in to v sklopu ekstremnega, kar 24-urnega testa!

Seveda pa je Aljoša Mrak poskrbel tudi za novice iz sveta domačega in tujega motošporta!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri