V novem Avto magazinu: test Golfa GTI, vozili smo Porsche 911 GT3 in BMW 4

8. 8. 2013
Deli

Poleg testa najhitrejšega Golfa ta hip, Golfa GTI Performance s kar 230 'konji' vam v novem Avto magazinu razkrivamo tudi prihodnost Audijevih predstavnikov v razredu SUV, modelov Q7 in Q4 ter vtise z vožnje Porscheja 911 GT3 in BMWjeve serije4.

Vedno, ko je v 'igri' predstavitev kakšnega Porscheja, se v uredništvu naježimo. Tokrat, v času dopustov, ko smo manjkali kar trije člani uredništva težav ni bilo - Aljoša se je javil in bil brez težav izbran za preskus novega Porscheja 911 GT3. Mu zavidamo? Seveda, avto je, tudi po njegovih besedah, več kot odličen. Celotni prispevek pa si seveda že lahko preberete v novem Avto magazinu.

Zakaj je lahko Aljoša brez težav preskušal Porsche 911 GT3? Zato, ker se je edini preostali član uredništva, ki ni bil na dopustu podal na Portugalsko in po estorilskem dirkališču preganjal novi BMW serije 4. In v različici 435i, ki ponuja kar 306 'konjev' mu vsekakor ni bilo hudega. BMW sicer ni Porsche, a bavarski avtomobili so že dolgo znani kot najbolj športni med limuzinami... Seveda, več pa v novem Avto magazinu.

Veliki zmagovalec je bil v tokratni številki Aljoša tudi med avtomobili, ki jih je testiral. Ko je v igri Golf je že itak prisotna dobra volja, ko pa dotični avto krasi oznaka GTI, je nasmeh zagotovljen. Kako se je obnesel novi Golf GTI, ki je po novem na voljo v dveh različicah pa vam že razkrivamo v novi številki Avto magazina.

Poletni meseci lomijo leto na pol in čas je, da vam obširno predstavimo vse novosti, ki bodo še letos zapeljale tudi na slovenski trg. Pravzaprav ne boste verjeli, da jih je toliko, natančno številko in seveda pregled modelov pa seveda najdete v novem Avto magazinu.

Ne še letos, temveč prihodnje leto bo nared Audi Q7, ki bo poleg prenovljene oblike predvsem močno shujšal, saj naj bi po nekaterih napovedih izgubil celo do 400 kilogramov. Za njim bo prenova doletela manjši Q5, verjetno pa se je ustavil projekt Audija Q4. A več o vseh novostih si že lahko preberete v novi številki Avto magazina.

Poleg tega lahko v novem Avto magazinu preberete test novega Mercedesa razreda E. Oblikovno dovolj drugačen, da pade v oči, kaj pa vsebina? Manjši, cenejši in priročnejši je Fordov B-Max. Za marsikoga še vedno znanstvenofantastični avtomobil zaradi zadnjih drsnih vrat, a zadeva deluje, tako kot vse ostalo.

Čeprav v Sloveniji še ni popolnoma uveljavljena, je prihod nove Škode Octavije tudi pri nas dvignil precej prahu. Po Octaviji z dvolitrskim dizelskim motorjem in DSG menjalnikom vam tokrat predstavljamo precej bolj 'začetniško' različico - Octavio Combi 1.6 TDI, ki je tudi cenovno precej bolj dostopna.

Povsem drugačno vlogo ima v prodajni paleti RAV4 2.2 D-CAT 4x4 Executive! Že samo ime pove, da ne gre za povsem običajni RAV4, z najmočnejšim motorjem in najboljšo opremo pa ciljajo predvsem na tiste kupce, ki so prej imeli večji in predvsem dražji avtomobil. Tudi zato, ker tale RAV4 ravno ni najbolj poceni.

Podaljšano testno obdobje s Hondo Civic se je izteklo, mi pa objavljamo še zadnji zapis. 1,8-litrski bencinski motor je sicer cenovno ugodna različica, 141 konjev pa za popolni galop potrebuje temeljito vzpodbudo.

Motoristom predstavljamo Beta enduro 2014 in Suzuki GSR 750 ABS. Dva različna svetova, dva različna motocikla.

Seveda pa vas čaka tudi rubrika Sto oktanov, kjer smo za vas pripravili še obilo novic iz sveta avtomobilizma in motošporta.

Avto magazin 18/2013 izide 22. avgusta 2013. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem