Ker je pred avtomobilskim salonom v Frankfurtu nekakšno zatišje, kar se mednarodnih predstavitev tiče (razen predstavitve nove Renaultove Lagune, ki jo seveda podrobneje predstavljamo), smo se v novem Avto magazinu posvetili novostim prihajajočega mednarodnega avtosalona in avtomobilom prihodnosti.
Predstavljamo novo Fordovo Fiesto (ne le koncpet Verve, ki jo bo v Frankfurtu najavljal), napovedujemo prenovo Forda Focusa in se posvečamo zgodbi novega Volkswagnovega Golfa, ki bo v prodajne salone zapeljal že naslednje leto in ne leta 2010, kot je bil prvotni načrt. Razkrivamo zakaj bo Golfova Šetica zgodnja.
Naši vohuni so ujeli tudi nezamaskirani prototip Hyundaia i30 Wagon, polepljeno prenovljeno Mazdo5, zamaskiranega Audija RS6 Avant, ki je nabiral kilometre v Zelenem peklu. Najavljamo C5 Airscapa, ki služi za predogled novega Citroena C5. Pišemo tudi o novem Volvu S60, ki prihaja šele čez dve leti. Berite še o Renaultovemu Cliu Grandtour, Škodi Fabii Combi, Chevroletu HHR SS-u, Volkswagen Passatu Coupeju, novemu Hyundaiju Coupeju, Fordu Mondeu ST in novi Alfi Romeo Alfi 159 GTA.
Tokratna številka je zelo bogata s testi. Tudi tistimi z veliko moči. Opel Corsa OPC z 192 "konji", Honda Civic Type R z 200 "konji" in Seat Leon Cupra z 240 "konji". Uhhh. Vse smo zapeljali tudi na dirkališče.
Za protiutež testom cestnih zverin(ic) in za bolj običajne ljudi (ali pa tudi ne) služijo testi Daihatsuja Teriosa, Volva XC90 in Toyote Auris.
Retro test nas vrača v leto 1990, v čas Audijeve TDI stotice in neposrednega vbrizga. Prednost je bila v tehniki.
Na tehničnih straneh se posvečamo komunikaciji med avtomobili. Ta bo v prihodnosti reševala življenja.
Športne strani verjetno letos še niso bile tako bogate kot tokrat. Driftchallenge v Melku (ja, zopet je zmagal Luka-Marko), F1 v Turčiji, reli SP v Nemčiji, reli za DP v Ajdovščini in GHD Lučine.