V novem Avto magazinu predstavljamo ...

12. 3. 2008
Deli

Glavna tema nove številke je seveda avtomobilski salon v Ženevi, ki nam je vzel kar precej časa, pa tudi strani – reportaži smo namenili kar 16 strani in na njih obdelali vse novosti, od Audija A4 Avant do Ssangyongove hibridne tehnike. Vsekakor vredno branja.

Vohunski fotografi so ujeli Mercedes-Benza SLC, superšportnika iz Stuttgarta s preko 750 »konji« in galebjimi krili. Fotografom ni ušel niti Audijev RS6, tokrat v še ne predstavljeni limuzinski različici, posneli pa so tudi novo BMW-jevo Petico Touring, Aston Martina DBS Volanta, novega britanskega kabrioleta, in Nissana Qashqaja za sedem potnikov. Poročamo o katastrofalnih rezultatih s preizkusnih trčenj organizacije Euro NCAP in objavljamo odziv Nissana na temo slabih rezultatov Navare.

Bili smo na predstavitvi Nissana Piva 2, legendarnega prototipa, v katerem je kar nekaj tehnologij, ki jih bomo uporabljali v prihodnosti. Zapeljali smo se tudi z novo Mazdo6 Sport Combi, veliki test pa je tokrat pripadel novemu Renaultu Kangoo. Je velikost pomembna? Kako je z obliko in napredkom Renaultovega kombija? Berite.

Preizkusili smo tudi Fordovega Mondea Karavan 2.0 TDCi, BMW-ja 320d in Smartovega hibrida ForTwo MHD. Je to res hibrid?

Pogledali smo v zakulisje tehnološkega razvoja Ferrarija in napovedujemo, da bodo v prihodnosti tudi Ferrariji zeleni.

Seveda nismo izpustili tuning novic, testov motociklov (KTM 1190 RC8! ), razkrivamo pa tudi vaš moto izbor najboljših motociklov. Sedeli smo v Citroënovem reli dirkalniku C2 R2 Max in se pustili zapeljati evropskemu prvaku Simonu Jean Josephu. Pred začetkom sezone F1 smo se posvetili tudi temu športu: napoved sezone, moštva in steze. Končala se je prva dirka WTCC-ja, ki je najbolj uspela Seatu. Zakaj je dizelski Leon tako hiter?

Revija je v prodaji od 13. marca 2008.

Kazalo AM 6/2008.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol