V novem Avto magazinu: test Opel Corsa, novi VW Tiguan, novosti iz Detroita

V novi številki Avto magazina lahko preberete, kako se je odrezala nova Opel Corsa, kakšen bo novi Volkswagen Tiguan in ali je italijansko-ameriško sodelovanje v obliki avtomobila Jeep Renegade uspešno, hkrati pa vam ponujamo še napoved vseh novosti iz avtomobilskega salona v Detroitu.  

8. 1. 2015

Na avtomobilskem salonu v Detroitu naj bi Volkswagen pokazal študijo, ki bo dobra napved tega, kakšen bo novi Tiguan - najprej tisti, ki bo namenjen ameriškemu trgu (in ga bodo tam tudi izdelovali), nato pa še evropski, ki naj bi ga kot serijski avto prvič pokazali jeseni leto na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Razkrivamo.

Na avtomobilskem salonu v Detroitu je poleg študije Tiguana najavljenih več kot 40 svetovnih in ameriških novosti. Razstava v Detroitu živi predvsem od pozornosti, ki jo zbujajo že prav po hollywoodsko zrežirane predstavitve v uvodnih, novinarskih dneh salona. Zato je manj kot teden dni pred začetkom razstave sicer znanih že kar nekaj novih avtomobilov, ki bodo kupcem na voljo takoj po razstavi, manj pa je besed in fotografij o najrazličnejših študijah, katerih podrobnosti bodo predstavitelji poskušali ohraniti čim dlje skrite javnosti. Napoved.

Novo Corso boste takoj opazili, saj ima veliko ostrejše poteze kot predhodnica, predvsem pa ne morete zgrešiti živo rdeče barve, v katero je bila odeta testna. Precej ostrih robov ima predvsem maska avtomobila, skupaj z žarometi, zadaj pa se prav nastopaško baha z napisom Turbo. Škoda, da ne ponuja še več tehničnih posladkov, ki si jih lahko omislite pri Astri, in možnosti prilagoditve vsakemu posamezniku, kot jih ponuja Adam. Toda odkrito rečeno, nova Corsa pravzaprav v ničemer ne izstopa, je pa (vsaj testna) dober kompromis med dinamičnostjo in uporabnostjo. Moramo se popraviti: nova Corsa ponuja veliko tehničnih in elektronskih sistemov, vendar na žalost ne testna. Čeprav je bila z opremo bolj pri vrhu, točneje tretja od štirih možnosti, saj lahko izbirate med opremami Selection, Enjoy, Color Edition in Cosmo, je večina bombončkov na spisku dodatne opreme. Test.

Jeep Renegade so zasnovali v Ameriki, izdelujejo pa ga v Fiatovi tovarni v Melfiju. Z namenom, da bi ponudili velikost mestnega avtomobila, ki pa bi imel odlične terenske sposobnosti in bil dovolj robusten ter kompakten, da bi se z njim lastnik lahko zapeljal tudi na brezpotja. V ta namen je Renegade na voljo s številnimi pogonskimi in motornimi kombinacijami in ne nazadnje tudi z različnimi menjalniki, med katerimi zagotovo izstopa kar devetstopenjski samodejni. Vendar testni avto ni bil tako razkošno opremljen, ni imel najmočnejšega motorja niti štirikolesnega pogona. Je zato razočaral? Absolutno ne. Test.

Ko iščemo kar najučinkovitejši prenos razpoložljive motorne moči, je prva izbira seveda štirikolesni pogon. Pri Mercedesu so ga poimenovali 4Matic. Štirikolesni pogon se je v preteklem desetletju pri zahtevnejših kupcih dodobra uveljavil, Mercedes-Benz ponuja kar 75 različic s takšnim dodatkom. Le trije njihovi najbolj športni modeli SL, SLK in AMG GT ga nimajo. Ker imajo pri Mercedesu zdaj na voljo modele z osnovnim prednjim ali pogonom na zadnji kolesni par, je tudi zasnova štirikolesnega pogona od modela do modela različna, odvisna predvsem od potreb kupcev in namena avtomobila. Vozili smo.

V teh nekaj letih je Akrapovič postal prepoznana znamka v custom segmentu. Slovenski izdelovalec tako z uspehom prodaja izpušne sisteme za Harleyjeve družine Sportster, Softail, Dyne in Touring. Morsus je njihov prvi promocijski motocikel v tem segmentu, in čeprav je še hudo zanimiv, je počasi zapeljal v zgodovino. Čas je bil, da na oder zapelje nov bajk, z novim sporočilom in z novim imenom. Rodil se je Full Moon. Full Moon se že na pogled popolnoma razlikuje od predhodnika. Oba motocikla, Morsusa in Full Moona, so v sodelovanju z družbo Akrapovič izdelali v slovenski delavnici Dreamachine motorcycles. Zanimivost.

Afrika je bila na seznamu želja našega motociklističega urednika Petra Kavčiča že nekaj časa zelo visoko in začetek decembra so bile zvezde končno naklonjene novemu motorističnemu izletu. Petrov kolega Aljoša, sicer zaljubljen v enduro (tisti ekstremn), je bil takoj za to, da mu bo delal družbo, in tako sta jo 10. decembra zvečer mahnila z avtom v Milano na letališče Malpensa, od koder sta nato v družbi Maročanov, večina jih je bila italijanskih gastarbajterjev, poletela naravnost v Marakeš v Maroko. Iz Milana lahko letite v Marakeš za zelo dobro ceno, povratna karta vas bo stala med 40 in 80 evri, če ste malce prilagodljivi glede datumov in če karto rezervirate vsaj slab mesec dni pred odhodom. Vse, kar potrebujete, je veljavni potni list in naslov hotela ali prijateljev v Maroku, pa vas tudi cariniki na meji ne bodo preveč zadrževali. Vizuma za turistična potovanja ne potrebujete. Reportaža.

Novi Avto magazin 02/2015 je že v prodaji!

Naslednja številka, 03/2015, izide 22. januarja 2015. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.