Novi Avto magazin: vozili smo McLaren 12C Spider, razkrivamo Golf Cabrio

Nova izdaja Avto magazina je že na prodajnih policah, v njej pa boste tokrat našli zares obilo zanimivega branja.

30. 5. 2013

Sedli smo v McLaren MP4-12C Spider in ga dodobra preskusili. Saj veste, to je superšportnik znamke, o kateri še dirkači formule 1 govorijo spoštljivo. In avto? Tri sekunde z mesta do 100 km/h, več kot 330 km/h največje hitrosti in s ceno med 300 in 400 evrskimi tisočaki.

Čeprav smo vam v Avto magazinu predstavili že kar lepo število različic novega Golfa, to ne pomeni, da smo vam vse. Verjetno prav zadnji bo na vrsto za temeljito obnovo prišel Golf Cabrio, saj je njegova trenutna različica naprodaj šele od leta 2011. Novi Golf Cabrio sedme generacije bo imel še prav posebno nalogo - dostojno zastopati naslednika, hkrati pa prepričati tudi tiste kupce, ki jih ni Eos. Zakaj si preberite v novem Avto magazinu.

Dva avtomobilska velikana sta v maju predstavila pomembni novosti. Novo admiralsko ladjo so pokazali pri Mercedesu z razkritjem novega razreda S, s prenovo pa so pri BMW-ju polepšali serijo 5.

V povsem isto kategorijo pri Škodi uvrščajo svoj največji model Superb. Zakaj pa ne, ko je enako veliko, ko pa je govora o notranji prostornosti, prekaša prav oba. In cena, jah, nekajkrat nižja. Vozili smo.

Ste tudi vi eden izmed kupcev avtomobila, ki se je zanj odločil na podlagi številk o porabi goriva? Ali pa se prav zdaj odločate o nakupu avtomobila in vam poraba goriva pomeni zelo velik faktor? Potem ne smete spregledati zapisa o normnih porabah goriva, ki so v realnem svetu precej višje kot jih v svoje tehnične podatke zapisujejo avtomobilske tovarne!

Tudi v Evropi, pa navsezadnje tudi v Sloveniji je veliko ljubiteljev ameriških avtomobilov. V odstotkih jih verjetno največ pesti drži za znamko Jeep, zelo iskan model pa je bil nekoč Grand Cherokee. Zdaj v četrti generaciji med drugim ponuja tudi osemstopenjski samodejni menjalnik! Vozili smo.

Kot smo že malo prej omenili, je lahko poraba goriva vašega novega avtomobila zelo neprijetna in kruta realnost. A če kje, potem pri hibridih velja, da ste lahko sami gospodar porabe goriva, ki je v nekaterih primerih lahko res zelo, zelo ugodna. Tako kot pri superšportni Panameri, ki s v različici E-Hybrid ponaša s porabo goriva, ki bi jo zavidal tudi kak predstavnik najmanjšega avtomobilskega razreda. Vozili smo.

Prihaja poletje (žal zaenkrat samo na koledarju), z njim pa tudi čas kabrioletov. Volkswagen Beetle ni množični kabriolet, a je v novi izdaji dovolj poseben, da bo tiste, ki si ga bodo omislili povsem zadovoljil. Kratek test.

Med ostalimi testi lahko preberete zapise o Renaultovem Cliu Grandtour, Peugeotu 3008, Nissanu Juku in pa o Volkswagnovemu Golfu z 1,4-litrskim motorjem, ki pri nezahtevni vožnji deluje zgolj z dvema valjema.

Supertestno Fiesto je tokrat na Tvitomanijo, izobraževanje o družbenih medijih, odpeljala Špela Zupanc in podala odlično 'žensko' avtomobilsko izkušnjo.

Pričenja se sezona verjetno najbolj ranljivih udeležencev v prometu - motoristov! Zato ne spreglejte nasvetov, ki vam bodo pomagali, da se boste lažje 'prebili' čez številne cestne pasti; krati vam ponujamo tudi test BMW-ja F 800 GT.

V rubriki Oktani vas, kot vedno, čakajo številne novice in zapisi z dirk formule 1, gorskih dirk (zadnja se je končala tragično!), prvenstva MotoGP in številnih drugih.

Vam pa tokrat ponujamo še prav posebno dirkaško izkušnjo - preskusili smo namreč Volkswagen Amarok - prirejen za dirkanje na najtežji preizkušnji, reliju Dakar. Da je to povsem drug svet dirkanja, pa je verjetno jasno tudi nepoznavalcem avtomobilskega športa!

Avto magazin 13/2011 izide 13. junija 2012. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri