V novem Avto magazinu: vozili smo novi Ford Mondeo, opravili test Renaulta Twinga in pokazali vse pariške novosti

V novi številki Avto magazina smo ekskluzivno sedli za volan novega Forda Mondea, za vas smo preskusili novega Renaulta Twinga, napisali 14 strani fotoreportaže iz pariškega salona pa še vozili novi Lexus NX, testirali BMW X4 in obdelali vse novosti motociklističnega salona INTERMOT.

16. 10. 2014

Pri zunanjosti novega Mondea bo morda kdo dejal, da je podobnost s prejšnjo generacijo zaznavna, a tega ne bo mogel trditi za notranjost. Ta je povsem nova in v primerjavi s prejšnjo precej drugačna. Tako, kot je zdaj v modi, so merilniki digitalno-analogni, s sredinske konzole pa so odstranili nepotrebne gumbe. Pohvalno je, da ne vseh, kakor so storile nekatere druge znamke in so takoj iz ene skrajnosti skočile k drugi ter namestile le še zaslon, občutljiv za dotik. Vozili smo.

Lexus je z modelom RX konec prejšnjega tisočletja pravzaprav ustvaril razred terencev-križancev in kar dolgo vztrajal zgolj s tem večjim modelom, ki je kasneje dobil tudi hibridno različico. A zdaj so ga tržne razmere vendarle prisilile v dopolnitev ponudbe še malo navzdol. NX je od RX krajši za 14 centimetrov, le centimeter ožji in tudi za štiri centimetre nižji. Številke torej kažejo, da je NX nekoliko manjši avtomobil, toda potem, ko sedeš za volan, tega občutka nimaš več. Prav odrasel in prepričljiv občutek daje. Vozili smo.

Če Renault ne bi na ogled postavil novega Espacea, bi se lahko med obiskom pariškega avtomobilskega salona resno praskali po glavi. Kje, hudiča, so prave serijske novosti francoskih proizvajalcev? Fotoreportaža.

Novi Renault Twingo sicer ni tako prostorsko prilagodljiv kot je bil prva generacija, je pa zabaven, živahen, drugačen. Ne le zaradi zasnove, celotna kombinacija oblike, dodatkov, barv in počutja med vožnjo močno odstopa od tistega, kar smo lahko pred meseci preizkusili, ko smo primerjali male petvratne avtomobile na trgu. Test.

Ob bežnem pogledu na BMW X4 se namreč zdi, da oblikovno ni tako zelo skladen in mogočen kot večji X6. Zdi se, kot da je (pre)visoko nasajen in preozek (navsezadnje je nastal na osnovi X3). Kot tak se pokaže tudi v vzvratnem ogledalu, ko se nam recimo od zadaj približuje na avtocesti. K temu izdatno pripomorejo velike odprtine za zrak na skrajnih robovih karoserije, pa tudi streha, katere najvišja točka je prav nad voznikom, kar se prav tako opazi v vzvratnem ogledalu. Preprosta rešitev za boljšo zunanjo podobo je M športni paket (testni avto), ki ne doda zgolj športnega, temveč z večjimi kolesi tudi mogočnejši videz. Test.

Na tradicionalnem salonu motociklov Intermot smo videli prve novosti za prihodnjo sezono. Po pričakovanjih so se gostitelji zelo potrudili, in sicer smo videli kar tri nove BMW-je in novega Ducatija Scramblerja. Del svoje marljivosti so na tem sejmu pokazali tudi pri Hondi, Kawasakiju, Suzukiju in Yamahi. Akrapovič, slovenski zgled podjetništva in inovacij, je predstavil revolucionarni izpuh, ki ga je zasnoval Igor Akrapovič in nato z ekipo najtesnejših sodelavcev dodelal do končne oblike. Fotoreportaža.

Relikros se odvija na manjših stezah, kjer je tako asfaltna kot makadamska podlaga. Majhna dirkališča imajo to prednost, da lahko gledalci s tribun vidijo vso dogajanje, televizijske kamere pa zlahka pokrijejo vsak kotiček. Najlepše pa je videti, kako brezkompromisno se dirkači vozijo v teh zverinah. Pri vsakem pospeševanju se vsa štiri kolesa vrtijo v prazno, motorji pokajo iz izpušnih sistemov in menjalniki ječijo, kot bi se pritoževali ob krotitvi 900 njutonmetrov največjega navora. Ko potem postavijo na stezo šest takih dirkalnikov, v njih pa so dirkači, ki so jim blizu ne samo skoki in vožnja počez, ampak tudi bolj ali manj grobi dotiki in trki, je zabava zagotovljena. Če si kot gledalec kupiš sendvič, je res kot bi doživel kruha in iger ... Šport.

Novi Avto magazin 22/2014 je že v prodaji!

Naslednja številka, 23/2014, izide 30. oktobra 2014. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri