V zadnjih nekaj letih se je na trgih pojavil nov segment lahkih dostavnih vozil med (gledano skozi Volkswagnove oči) Caddyjem in Transporterjem. Na nastalo povpraševanje je odgovoril tudi koncern VAG, in sicer tako, da je Caddyju podaljšal medosno razdaljo (za 319 milimetrov) in zadnji previs (za 151 milimetrov), kar je skupaj prineslo novih 470 milimetrov dolžine in nov avtomobil, Caddyja Maxija.
Ta je (enako kot Caddy) na voljo kot dostavnik ali za prevoz oseb pa tudi v najbolj udobni izvedbi 'Life'. Pri slednjem so še dodatno izolirali notranjost, serijsko pa ima par drsnih vrat na boku in dvižna peta vrata zadaj. Kot dostavnik je Caddy Maxi pridobil en kubični meter dodatnega prostora in za 70 kilogramov večjo nosilnost, vse potniške različice pa so pridobile 50 milimetrov pri odmiku med sedeži v drugi sedežni vrsti. Tudi Caddy Maxi ima lahko tri vrste sedežev, torej skupaj sedem. Najcenejši Caddy Maxi je furgon z bencinskim motorjem (1.6, 75 kW), in sicer je vreden 15.748 evrov, najcenejši Life pa stane 20.152 evra. Sicer so motorji trije, poleg edinega bencinskega še dva stara (tehnika črpalka-šoba) turbodizla, 1.9 TDI (77 kW) in 2.0 TDI (103 kW). Na voljo je tudi menjalnik DSG! (VK)
Preberite: