Naredili smo prve kilometre z zanimivimi avtomobili, od poceni Sandera do dražjega (in športnejšega) Lancerja Sportbacka, pogledali smo, kako nastane roadster v domači garaži, in temeljito preskusili terenskega Foresterja, prestižnega Jaguarja XF in družinskega Caddyja Maxija. Poleg tega pa še …
Dacia Sandero bo verjetno zanimiv za tiste, ki bi sicer radi imeli prikupen avtomobil (kar Logan ni), za to pa niso pripravljeni odšteti veliko denarja.
Mitsubishi Lancer Sportback je povsem iz drugega testa. Kombilimuzinska oblika naj bi pritegnila kupce predvsem v Evropi, različica Ralliart pa bo s 177 kilovati (240 konji) zadovoljila predvsem športnike po duši.
Student Roadster je plod domačega znanja, saj so ga na osnovi Peugeota 406 naredili kar naši študentje na fakulteti za strojništvo.
V velikih testih smo se osredotočili predvsem na novega Subaruja Foresterja, se razvajali s turbodizelskim Jaguarjem XF2.7 TTD in se igrali v ogromni notranjosti Volkswagna Caddyja Maxija.
Poleg tega smo na dirkaškem testu ožemali BMW M3, ki si ga je Luka Marko Grošelj naredil za nastope v driftu, in se za volanom reševalnega vozila Mercedes-Benz Sprinter 318 CDI Automatic Delfis spraševali, zakaj bi v primeru nesreče v Sloveniji bistveno prej umrli kot v razvitih (zahodnih) državah.
Za vse ljubitelje zapestnih ur smo tej številki Avto magazina dodali prilogo Ure.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?