Skupina Emil Frey se utrjuje na slovenskem trgu in načrtuje še nadaljnjo rast pri prodaji in servisiranju vozil
Minilo je dobro leto odkar je švicarska skupina Emil Frey k podjetjema za uvoz avtomobilov znamk Citroen, DS in Peugeot dodala še Autocommerce, Avto Triglav in AC Mobil in s tem svojo bero na slovenskem trgu povečala na dvanajst znamk. Tako so se omenjenima francoskima imenoma pridružili še Mercedes-Benz, Smart, Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth, Jeep, Honda in Mitsubishi, vse znamke skupaj pa imajo po novem skupno maloprodajno podjetje Emil Frey Avtocenter. Svoje prodajno servisne centre imajo v Ljubljani, Kopru, Celju in Mariboru, znaten del prodajno servisnih aktivnosti pa opravijo pooblaščeni partnerji. Skupina ima tudi lastna skladišča za nadomestne dele in izobraževalni center.
V okviru slovenskega matičnega podjetja Emil Frey Avto Holding, ki mu poveljuje Jožko Tomšič, so v letošnjem letu zabeležili prodajo 10.930 avtomobilov in gospodarskih vozil in dosegli 21,4-odstotni tržni delež, medtem ko za leto 2022 predvidevajo zmerno rast. Poleg letošnjih investicij tudi za leto 2022 načrtujejo prenovo objektov in zunanjih površin ter posodobitev in digitalizacijo poslovanja.