Je to še vedno najlepši avtomobilski par?

26. 5. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Alfa Romeo Giulia in Stelvio z zadnjimi spremembami ostajata v dobri kondiciji. Sedaj sta tudi že na naših cestah.

V Ljubljani sem si prvič pobližje ogledal oblikovno osvežena Giulio in Stelvia. Na trgu sta že sedmo in šesto leto in nekatere spremembe so bile dobrodošle - ne glede na to, da se njune obline zdijo brezčasne. Že res, da so spremenjene le nekatere oblikovne podrobnosti.

Luči denimo, s katerimi so zavezali rdečo nit s Tonalejem, vzorec na mrežah odprtin za zrak in difuzor zadaj. Dodali so še dve novi barvi - "rdeča etna", ki jo vidite na fotografijah, je predvsem izjemno lepa. A primerjava s predhodno izvedenko razkrije, da je bil "facelift" učinkovit. Avtomobila sta v živo še vedno izjemno lepa in zanimiva.

Alfa Romeo Giulia in Stelvio

Alfa Romeo Giulia in Stelvio

Janoš Pečnik

Predvsem pa je prinesel tehnologijo, ki je še vedno nista imela - LED matrične žaromete. V notranjosti sta potem prvič dobila 12,3-palčni instrumentni zaslon za voznika (s tremi načini prikaza), osrednji zaslon na dotik in nekoliko manjši volan, ki je bil zame popoln že prej.

Pogonska ponudba je sedaj spremenjena (in okrnjena). Giulie ne bo več mogoče dobiti z vstopnimi motorji, ostajata le še nekdanji različici Veloce z dvolitrskim bencinskim štirivaljnikom, ki zmore 206 kW oz. 280 KM ter dizelskim štirivaljnikom s 154 kW oz. 210 KM in 2,2 litra delovne prostornine. Oba imata serijsko štirikolesni pogon in osemstopenjski samodejni menjalnik.

Janoš Pečnik

Stelvio na drugi strani zanimivo še ponuja tudi 118 kW dizel s pogonom na zadnji par koles, preostali različici - 2.2 Multijet 210 Q4 in 2.0 Turbo 280 Q4 - sta enaki kot pri sestrski limuzini. V ponudbi je pet paketov opreme, nekako naraščajoče po ceni in športnosti - Super, Sprint, Ti, Veloce in Competizione. V obeh primerih jeseni prihaja tudi Quadrifoglio.

Alfa Romeo

Cene? Zanimivo se sedaj oba začneta pri 44.990 evrih. Pri Stelviu za Sprint 2.2 Multijet 160 AT8 in pri Giuliji za Super 2.0 Turbo 280 Q4 AT8, medtem ko je pri enaki pogonski različici z enako opremo Stelvio dražji za štiri tisočake in pol. Bencinska Giulia z opremo Competitizone stane na primer 55.490 evrov, Stelvio pa 59.990.

Preberite še: Čakanja je konec - to je nova serija 5!

Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj