Večji Fordov evropski tržni delež

Ford še naprej povečuje svoj tržni delež. V mesecu aprilu je Ford pristal na drugem mestu najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi.

12. 5. 2009

S 120.000 prodanimi vozili, je Ford povečal svoj tržni delež za 0, 9 odstotne točke na 9 odstotkov. Celotna industrija je zabeležila 16.5 odstotkov upada (na vseh 19 evropskih trgih), v nasprotju pa je Ford zabeležil le 7.4 odstotkov upada, saj je bilo v aprilu prodanih 9.600 manj vozil.

»Z vpeljavo programa subvencij tudi v Veliki Britaniji, se pričakuje trend rasti prodaje za Ford tudi v prihajajočih mesecih, » je napovedal Ingvar Sviggum, podpredsednik za marketing, prodajo in servis pri Ford Evropa.

Foto: Ford

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri