Peugeot 508 je v obeh svojih različicah, tako limuzinski kot karavanski, doživel posodobitev, ki je precej posegla tudi v njegovo značilno masko.
Da ne bo pomote. Kljub temu je Peugeot 508 še vedno zelo prepoznaven in na cesti nezamenljiv. Sprednja maska se po novem zliva z odbijačem, na sredini pa jo krasi nov, Peugeotov logotip.
Generalna oblika obeh različic je ostala nespremenjena, poleg sprednje maske pa so posodobitev doživele tudi zadnje luči, ki zdaj svetijo s polno LED tehnologijo.
Pri vseh različicah so serijsko na voljo matrični LED žarometi, to pa predvsem zato, da so lahko poenotili njihov videz in jih naredili zelo tanke in elegantne. Dnevne LED luči najdete ob straneh, kjer se kažejo v obliki treh krempljev.
i-Cockpit ostaja
Tudi s posodobitvijo Peugeot 508 ohranja svoj prepoznavni element notranjosti, i-Cockpit. Gre za kombinacijo majhnega, športnega volanskega obroča ter 12-palčnega, digitalnega, informacijskega zaslona, nameščenega nad njim.
V zadnji različici je pridobil pri ergonomiji in praktičnosti, tehnologija pa je napredovala predvsem po zaslugi novega sistema za informacije in razvedrilo Peugeot i-Connect Advanced.
Dizelski motor ostaja
Motorna paleta je zelo pestra in združuje dizelsko, bencinsko in hibridno ponudbo. Razpon moči bo segal od 96 kW (130 KM) do 164 kW (225 KM). Vrh ponudbe predstavlja različica PSE (Peugeot Sport Engineered). Gre za priključni hibrid, ki na vsa štiri kolesa spravi skupno moč 265 kW (360 KM). Vsi motorji so že serijsko kombinirani z osemstopenjskim, samodejnim menjalnikom.
Prenovljeni 508 prihaja s tremi paketi opreme Allure, GT in PSE, na slovenskih cestah pa ga pričakujemo poleti.