Znamka Škoda je odločila, da bodo po vsem svetu zunanjo podobo vseh njihovih trgovcev spremenili do konca leta 2015.
Slovenski Škodin distributer Porsche Slovenija je tako s svojimi trgovci že pred časom začel prenovo mreže. Cilji so bili preprosta in sodobna zunanja arhitekturna zasnova, fasadni paneli z logotipom znamke, zunanja razpoznavnost stavb podnevi in ponoči (z odtenki zelene barve). Sicer pa so postavili tudi nekaj smernic za prenovo notranjosti – ta naj bi bila sodobna, odprta in domača, s prijaznimi območji (za otroke, čakalnica, kotiček s konfiguratorjem avtov, prostor za predajo novih avtov, razstavni prostor dopolnilne opreme).
V Sloveniji bo konec letošnjega oktobra že devet prenovljenih Škodinih salonov. Zadnja dva, ki so ju odprli pred kratkim, sta Pan-Jan v Ivančni Gorici in Avtohiša Čepin v Vojniku pri Celju.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola