Če do tega res pride, bo to prva Volkswagnova tovarna na stari celini, ki bo dokončno zaprla svoja vrata.
Skupina Volkswageni zaradi zmanjšanega povpraševanja po električnih vozilih razmišlja o zaprtju svoje tovarne v Bruslju. Družba je namreč v drugem četrtletju letošnjega leta pri znamki Audi zabeležila 11-odstotni padec prodaje vozil. To nakazuje na globalno upočasnitev v segmentu električnih luksuznih vozil.
Tovarna v Bruslju je zadolžena za električna modela Audi Q8 E-tron in Q8 Sportback. Audi je v prvih šestih mesecih letos prodal 17.900 primerkov teh dveh modelov skupaj - 1.600 manj, kot v enakem obdobju lani. Do upada prihaja zlasti na Kitajskem, kjer domači proizvajalci pridobivajo na veljavi s cenovno dostopnejšimi modeli z daljšim dosegom.
Odgovorni so že začeli pogovore z vodstvom tovarne in predstavniki zaposlenih, da bi preučil možne rešitve. Poudarjajo, da končna odločitev še ni bila sprejeta in da želijo pred nadaljnjim ukrepanjem preučiti vse vidike. Najbolj črn scenarij je zaprtje tovarne, kar bo vplivalo na približno 3.000 delovnih mest. Zaprtje bruseljske tovarne pa bi imelo tudi simbolni pomen; prav v tem mestu se namreč sprejemajo odločitve, ki avtomobilsko industrijo vodijo v elektrifikacijo.
Preberite še: