V Nemčiji od junija, v Sloveniji pa od septembra bo na voljo novi, četrti rod uspešnega Volkswagnovega dostavnika, Caddyja.
Potem ko so Caddy tretjega rodu izdelali v več kot 1,5 milijona primerkih, bo novi dobil nekaj oblikovnih sprememb na karoseriji in v notranjosti, več novega pa je pod pločevino. Caddy bo imel štiri različice dvolitrskega TDI, ob tem pa bodo na voljo še trije turbobencinski in en motor, ki bo kot pogonsko gorivo uporabljal stisnjen naravni plin (CNG).
Mere avtomobila ostajajo podobne kot doslej, saj ohranja tehnično platformo od prejšnjega rodu. Precej spremenjeni in dopolnjeni pa so elektronski dodatki. Novi Caddy bo tako imel zavoro v sili, že znano iz nekaterih drugih Volkswagnov. Gre za pripravo, ki poskrbi, da pri hitrosti, manjši od 30 km/h avtomobil zavre samodejno in prepreči nalet, če voznik ne reagira pravočasno. Dodatek je tudi mulitikolizijska zavora. Od opremske ravni Trendline naprej pa je osebni Caddy opremljen ob stranskih varnostnih vrečah tudi z varnostnimi zavesami. Pri opremi za infozabavnost je Caddy dobil podobno opremo z radiem in dodatki kot pri Golfu. Ob pripravi za izbiro omejitve hitrosti pa je za doplačilo na voljo tudi ACC, aktivni tempomat.
Paleta motorjev TDI bo ponujala štiri različne moči. Osnovna je tista s 75 'konji', sledijo pa motorji s 102 'konjema' (ta bo tudi v posebni različici BlueMotion), motor s 122 'konji' bo na voljo v različici s štirikolesnim pogonom 4Motion, najmočnejši pa je s 150 'konji'. Osnovni bencinski je 1,2-litrski TSI s 84 'konji', močnejši bo trivaljnik z zgolj litrom prostornine in 102 'konjema'. Najmočnejši pa je 1,4-litrski TSI s 125 'konji'. Motor z enako prostornino bo tudi v različici na plin, zdaj z oznako TGI. Ta naj bi imel povprečno porabo goriva le 4,1 kilograma plina na 100 km.
Caddy bodo v Nemčiji ponudili s ceno 14.785 evrov za osnovno različico dostavnika (brez DDV), osnovni Caddy z opremo Conceptline kot osebni avto pa bo stal 18.242 evrov (oziroma 15.330 brez davka). Cene za Slovenijo še niso znane.
a