Odkar Renault ne ponuja več Kangooja z vsekolesnim pogonom, je v tem segmentu zevala luknja, ki jo bo skušal pokriti novi Caddy 4Motion.
Štirikolesni pogon s sklopko Haldex je zahteval predelave na izpuhu in zadnji premi, v primerjavi z enako, a dvokolesno gnano različico pa ima 4Motion šeststopenjski ročni menjalnik, stabilizacijski ESP, osrednjo ključavnico, večopravilni prikazovalnik in filter delcev PDF.
Poganja ga lahko izključno 1, 9-litrski TDI (105 'konjev') in je v ponudbi le s krajšo medosno razdaljo, je pa na voljo kot Caddy, Caddy Life in Caddy Furgon. Pri slovenskem zastopniku predvidevajo, da bo tovarna od julija ponujala tudi Furgona s podaljšano kabino.
Caddy 4Motion ima med drugim serijsko termoizolacijske šipe, 15-palčna kolesa ter drsna vrata za drugo vrsto na desni strani. Zadnja vrata so lahko dvižna ali dvodelna krilna. Pogon in več opreme prinese pri različicah Life in Furgon 3.500 evrov prirastka pri ceni; za Caddyja je treba odšteti 23.151 evrov, za različico Life 23.879 evrov in za Furgona 19.802 evra. Približno 50 jih bodo letos prodali v Sloveniji. (VK)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj