Pri Volkswagnu so prepričani, da bo prodaja njihovih električnih vozil končno zacvetela leta 2025.
Koncern ima v Evropi že več naročil za ID.7 kot za Passat. Na domačem nemškem trgu zavzema položaj vodilnega proizvajalca električnih avtomobilov, oktobra lani pa je bil tudi najbolj priljubljen proizvajalec električnih vozil na Norveškem. Letos pričakuje, da bodo vozila z ničelnimi emisijami predstavljala kar 25 odstotkov dobav v EU.
Vodja prodaje podjetja, Martin Sander, je v nedavnem intervjuju za Automotive News pohvalil električna vozila. Na vprašanje, zakaj bi se ljudje morali odločiti za električno vozilo namesto za bencinski avtomobil, je dejal: "Najprej moramo govoriti o dejstvih. Na primer, električna vozila so veliko zanesljivejša od vozil z motorji z notranjim zgorevanjem. Vendar je edini način, da spremenimo mnenje ljudi, ta, da jih povabimo, da preizkusijo vozila."
Kljub temu je najnovejša raziskava Consumer Reports pokazala, da imajo lastniki električnih vozil 42 odstotkov več težav s svojimi avtomobili. Čeprav se sliši skrb vzbujajoče, je to dejansko velik napredek v primerjavi z raziskavo iz leta 2023, ko so imela električna vozila 79 odstotkov več težav kot avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem. V raziskavi, objavljeni decembra 2024, so zajeti odgovori približno 300.000 lastnikov avtomobilov, proizvedenih med letoma 2022 in 2024. Consumer Reports, ki ima VW ID.4 na seznamu najmanj zanesljivih novih vozil, pravi, da je tokrat prejel več povratnih informacij od lastnikov električnih vozil kot kdaj koli prej.
Martin Sander je dodal, da bi morali skeptični kupci vsaj za en dan preizkusiti električna vozila, da bi videli, kako enostavno je polnjenje in kako hitro lahko poteka.
Poudaril je tudi, da model VW ID.3 presega avtomobile Tesla Model Y, VW Golf in BMW i4 na ključnih področjih. Po njegovih besedah ima električni ID.3 v različici GTX večji doseg kot Teslin Model Y, boljše zmogljivosti kot golf GTI in hitrejše polnjenje od 10 do 80 odstotkov kot i4.
Volkswagen bo nadaljeval širitev svoje električne ponudbe tudi z dostopnejšim modelom ID.2, ki bo na voljo za manj kot 25.000 evrov in naj bi po Sanderjevem mnenju pomenil pravo revolucijo. Še cenejši model, verjetno imenovan ID.1, pa naj bi stal manj kot 20.000 evrov.