Volkswagen Golf BiFuel deluje na avtoplin

13. 12. 2008
Deli

Golf BiFuel je tovarniško prilagojen za uporabo avtoplina. Njegov bivalentni pogon – s preprostim preklopom je možno uporabljat tudi bencin – zmanjšuje stroške goriva in emisije škodljivih izpušnih plinov.

Če Golf BiFuel uporablja utekočinjen naftni plin (avtoplin oz. UNP), je emisija CO2 v primerjavi z emisijo pri bencinskem motorju manjša za kar 10 %. Tovarniško vgrajeni sistem v Golfu BiFuel ima številne prednosti pred sorodnimi sistemi za naknadno vgradnjo: predvsem je bilo vozilo skupaj s plinskimi jeklenkami na poskusnih trčenjih testirano kot celota (kar ne velja za naknadno vgrajene sisteme) in je torej preverjeno varno.

Motor je zasnovan posebej za uporabo avtoplina, zato je bolj vzdržljiv kot motorji, ki so bili prvotno namenjeni samo za uporabo bencina. 4-valjni motor v Golfu BiFuel, ki pri pogonu na avtoplin razvije moč 72 kW (98 »konjev«), v povprečju porabi 9, 2 l UNP na 100 km (emisija CO2: 149 g/km).

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"