Hkrati naj ne bi prinesel pretiranih novosti na področju motorizacije.
Angleški mediji poročajo, da je Volkswagen opustil načrte, da bi osmo generacijo Golfa GTI ponudil v hibridni obliki. Namesto tega naj bi le posodobili aktualni model priljubljene športne različice.
Volkswagnov prvi mož Herbert Diess naj bi po poročanju angleških medijev ovrgel načrte predhodnika Matthiasa Müllerja, po katerih naj bi bil novi Golf GTI hibridno gnan. Znan dvolitrski turbinsko podprti štirivaljnik naj bi združili z elektromotorjem ter izkoristili najnovejšo 48-voltno tehnologijo in tako izboljšali odzivnost na nižjem območju vrtljajev.
Premierno že letos v Frankfurtu?
Namesto tega naj bi bil Golf GTI zmogljivejši po zaslugi določenih posodobitev motorja EA888. Model naj bi bil na voljo v dveh različicah. Osnovni Golf GTI bi tako dosegel približno 188 kilovatov (256 'konjev') največje moči, najzmogljivejši TCR pa okoli 213 kilovatov ali 290 'konjev'. Obe različici bosta razvili več navora, torej lahko pričakujemo tudi boljše zmogljivosti. Novi TCR naj bi 100 kilometrov na uro dosegel prej kot v šestih sekundah, pospeševati pa nehal šele pri 250 kilometrih na uro. Menjalniki naj bi ostali nespremenjeni v primerjavi z aktualno različico.
Golf GTI osme generacije bi lahko predstavili na avtomobilskem salonu v Frankfurtu septembra letos, prodaja pa naj bi se začela na začetku leta 2020. Se je pa Volkswagen z idejo o hibridnem GTI-ju poigraval že z leta 2017 predstavljenim konceptom, ki so ga istega leta predstavili na letnem srečanju ljubiteljev vozil znamke Volkswagen ob Vrbskem jezeru.
Janez Heimer