Z nadgradnjo bodo modelu Golf R med drugim odstranili tudi elektronsko omejitev hitrosti. Najvišja hitrost bo tako znašala 270 kilometrov na uro. A predelave se tu še ne zaključijo, vključen je tudi Akrapovičev izpuh.
Že od 4. generacije, ki je na trg zapeljala v drugi polovici 90-ih let prejšnjega stoletja, črka R pri Volkswagnovemu modelu Golf označuje najbolj športno različico avtomobila, ki je še precej bolj 'nabrita', kot legendarni GTI. 2-litrski motor z 292 'konjskimi' močmi in 4-kolesni pogon so podatki, ki dajejo že na papirju vedeti, da za precej hud avtomobil. A očitno ne dovolj, saj so nemški inženirji sedaj pripravili nadgradnjo z imenom Performance Pack.
Nadgradnja, ki po zajemala tako vizualne, kot tudi tehnične elemente bo na voljo za obe karoserijski različici, kombilimuzino in karavana. Osrednji element predelave je zavorni sistem, ki bo po zaslugi aluminijastih zavornih cilindrov, navrtanih zavornih kolutov in drugih komponent na eni strani 2 kilograma lažji, na drugi strani pa tudi precej bolj zmogljiv, kot obstoječ sistem. Ta nadgradnja bo vsekakor dobrodošla, glede na tom, da bo avtomobil lahko dosegel najjvišjo hitrost 270 kilometrov na uro.
Dodatno na voljo nov Akrapovičev izpuh iz titana
Nov zavorni sistem, obarvan v srebrno barvo in črno črko 'R' na vrhu pa je element, ki ga bo Volkswagen z veseljem pokazal svojim strankam, zato bodo nova platišča premera 19 palcev še kako dobrodošla. Če gledamo karavansko različico avtomobila, se tu vizualne spremembe končajo, za kombilimuzino pa je Volkswagen pripravil še nov spojler na zadnjem delu, ki bo pripomogel k dodatnim 20 kilogramom potiska.
Celoten paket nadgradnje bo kupce Golfa R olajšal za 2.600 evrov, na voljo pa bo zgolj za avtomobile, opremljene z avtomatskim DSG menjalnikom. Ločeno od tega paketa, pa bo Volkswagen lastnikom kombilimuzinske različice Golf R z ročnim menjalnikom ponudil še nov Akrapovičev izpušni sistem. Ta bo v celoti izdelan iz titana, zato bo v primerjavi s serijskim izpuhom lažji kar za 7 kilogramov, Volkswagen pa bo zanj zahteval dobrih 3.300 evrov.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?