Serijski avto bi lahko na ceste zapeljal čez približno dve leti.
Volkswagen je razkril konceptni model ID.EVERY 1, ki služi kot predogled prihajajočega električnega vozila ID.1. Koncept bo javnosti predstavljen 5. marca, serijska različica pa naj bi na trg prispela leta 2027.
Volkswagen si želi, da bi ID.1 postal ključen igralec v segmentu cenovno dostopnih električnih vozil, kjer se konkurenca vse bolj zaostruje. Kitajski proizvajalci hitro širijo svojo ponudbo, medtem ko uveljavljene znamke, kot so Stellantis, Hyundai in Renault, pospešeno razvijajo lastne modele v tem razredu. S ceno okoli 20.000 evrov želi Volkswagen z ID.1 privabiti kupce, ki iščejo cenovno dostopen prehod na električno mobilnost.
Oblikovna zasnova z SUV pridihom
Prve skice, ki jih je na platformi LinkedIn objavil izvršni direktor znamke Volkswagen, Thomas Schäfer, razkrivajo kompakten, a robusten dizajn, ki vključuje elemente malih SUV-jev in nekdanjega mestnega modela VW Up. Ta model, ki je bil na voljo tako v klasični kot električni različici, je Volkswagen ukinil leta 2023.
ID.EVERY 1 izstopa z velikimi kolesi, ozkimi stranskimi okni in drznimi oblikovnimi potezami, kar nakazuje na sodoben in urban karakter vozila. Pod skice se je podpisal Volkswagnov oblikovalec Lorenzo Oujeili.
Volkswagen je koncept že pokazal svojim zaposlenim na sedežu podjetja v Wolfsburgu, kar potrjuje, da je razvoj modela ID.1 že v napredni fazi.
ID.1 bo umeščen pod ID.2, ki bo na trg prišel že leta 2026 in bo na voljo v obliki klasične kombilimuzine ter višjega SUV-ja. Oba modela spadata v novo družino malih električnih vozil, ki jih Volkswagen razvija skupaj s sestrskima znamkama Škoda in Cupra.
Poleg Volkswagnove različice je pričakovati, da bosta tudi Škoda in Cupra ponudili svoji interpretaciji modela ID.1, podobno kot pri ID2. Ta strategija bo Volkswagnu omogočila, da ponudi različne izvedbe dostopnih električnih vozil, prilagojene različnim okusom in potrebam kupcev.
S prihodom modelov ID.1 in ID.2 bo Volkswagen razširil svojo električno ponudbo ter skušal nagovoriti širši krog kupcev, ki iščejo cenovno dostopne električne avtomobile z nemškim pedigrejem.