Športnost in elektrika gresta vedno bolj z roko v roki, zato ima ta Volkswagnov koncept precej več smisla, kot je videti na prvi pogled.
Wolfsburški velikan je namreč na srečanju ljubiteljev vozil ID ("ID treffen") v švicarskem Locarnu predstavil nabrito različico najnovejšega ID.7. Ne gre le za kozmetične dopolnitve, ki jih je precej, pač pa so mu zelo potentno zastavili tudi pogonski sklop z dvema električnima motorjema in ga poimenovali ID.X Performance. Z njim so poleg vsega drugega želeli tudi pokazati, kaj vse je možno narediti na novi, električni platformi MEB.
Že omenjena električna motorja zmoreta namreč kar 411 kilovatov moči (588 "konjev"). O zmogljivostih koncepta Volkswagen (še) ne poroča, a je, glede na pogonski sklop pričakovati lepe številke. Tudi o bateriji ni kaj dosti govora, z izjemo tega, da jo je moč, prek 200-kilovatnega polnjenja napolniti precej hitro.
Volkswagen je sinhroni motor na zadnji osi dopolnil z dodatnim asinhronim motorjem na sprednji osi in na ta način ustvaril štirikolesni pogon. Prednosti te vrste pogona so zmožnost kratkotrajne preobremenitve in nizke izgube. Posledično je ta tip motorja idealen za zagotavljanje kratkotrajne dodatne moči pri recimo pospeševanju.
Zunanjost so oplemenitili s športnimi dodatki. Zadnji in sprednji spojler ter difuzor so iz karbona, tako kot tudi stranski pragovi. 20-palčna platišča so ovita v športne pnevmatike, na avto pa so pritrjena z osrednjo matico.
Športnosti ne manjka tudi v notranjosti, kjer so v ospredju školjkasti sedeži in rdeči, okrasni elementi. Posebnost je manjši zaslon, nameščen pod osrednjim, prek katerega se upravlja nadzor dinamike vozila (Vehicle Dynamics Manager), ta pa skrbi za razporeditev navora in zaporo zadnjega diferenciala.
Preberite še: Koliko je resnice okoli obetavne vrnitve kultne znamke v WRC?
BONUS VIDEO: Najini avtomobili, naivne napake in (nespametni) finančni nasveti!
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere