Volkswagen je že pred dobrim letom predstavil prenovljena Passata in Passata Variant, a jima še vedno ni sledil štirivratno kupejevski Volkswagen Passat CC.
Tudi do konca leta ga še ne bo, ampak komentatorji njegovo predstavitev napovedujejo za prihodnje leto, ko bo predstavljen kot Passat CC modelnega leta 2013. S tem bi se lahko strinjali, saj je tudi sedanji Passat CC na trg prišel tri leta po prejšnjem Passatu.
Kakorkoli, glede na to, da so avtomobilski paparaci poleti med testiranji zalotili dokončano delujoči zamaskirani prototip Passata CC, je njegova predstavitev gotovo že zelo blizu. Ker sta bila močno zamaskirana le sprednji del in zadek, lahko sklepamo, da bodo oblikovne spremembe predvsem tam, osrednji del pa bo bolj ali manj ostal tak, kot ga poznamo. S prednjim delom bo vsekakor sledil novim oblikovnim linijam wolfsburške avtomobilske tovarne, z njimi pa bodo uskladili tudi zadek.
Verjetno bo na voljo tudi z drugačnimi kolesnimi platišči, prav pogrešali pa bi tudi luči LED, ki so postale že skoraj nepogrešljive, v primeru dnevnih luči pa celo obvezne. Glede na to, da so zamaskiranega Passata CC opazili med vlečenjem težke prikolice, bi lahko sklepali, da mu bodo tudi utrdili karoserijo.
Pri motorni ponudbi verjetno ne moremo pričakovati česa prelomnega, saj je tudi sedanji povsem dobro preskrbljen z motorji, ki imajo delovno prostornino pretežno 2,0 litra, sicer pa se začnejo pri volumensko, a ne po moči skromnem motorju 1.4 TSI, končajo se pri mogočnem motorju 3.6 VR6, povezani pa so z ročnimi in menjalniki DSG.
Passatov modelni program bo kmalu menda tudi bogatejši, saj naj bi se mu poleg Variantove terensko okrašene različice CrossPassat, ki smo jo opisali konec julija, pridružila še različica z odrezano pločevinasto streho, ki jo bo nadomestila zložljiva platnena.
Passat Cabriolet naj bi na ceste sicer zapeljal leta 2014, ko naj bi z njim nadomestili Eosa, ki menda s prodajo ne dosega pričakovanj. Po napovedih naj bi ga zasnovali na podvozju kabrioletnega Audija A5, od njega pa bi lahko prevzel tudi električno platneno streho, samodejni varnostni lok in še nekatere druge tehnične podrobnosti.
Pod motornim pokrovom bi lahko delovali novi bencinski in dizelski štirivaljniki z močmi od 200 do 250 'konjev', serijski pa bi lahko bil tudi štirikolesni pogon. Kakšen bo Passat Cabriolet v resnici, bomo videli, ko in če bo končno zapeljal na ceste, za zdaj pa poglejte, kako si ga je zamislil naš risar.