To so trije družinski Volkswagni, ki dobivajo "GTI motor"

13. 2. 2025 | Gregor Žvab
Deli

Poleg zmogljivega štirivaljnika bodo vsi trije serijsko opremljeni tudi s štiri kolesnim pogonom.

Volkswagen je razširil svojo ponudbo zmogljivih modelov s štirikolesnim pogonom 4MOTION, v kateri so zdaj tudi novi Tiguan, Passat in Tayron. Opremljeni z najmočnejšimi turbobencinskimi motorji TSI ter inteligentnim štirikolesnim pogonom, prinašajo vrhunsko zmogljivost, izjemno vlečno moč in napredno varnost v vseh voznih razmerah.

volkswagen, passat, tiguan, tayron
Volkswagen

V središču nove ponudbe sta dva motorja: 2,0-litrski TSI s 150 kW (204 KM) in močnejša različica z 195 kW (265 KM). Tiguan in Tayron sta na voljo v obeh izvedbah, medtem ko Passat vedno prihaja z močnejšo 195-kilovatno različico. Vse različice so serijsko opremljene s sedemstopenjskim DSG menjalnikom in štirikolesnim pogonom 4MOTION, ki omogoča vlečno moč do 2.500 kg (Tayron) oziroma 2.200 kg (Tiguan in Passat).

Inteligentni štirikolesni pogon

Sistem 4MOTION dinamično prenaša moč med osema, pri čemer se v običajnih razmerah pogon prenaša le na sprednji kolesi, kar zmanjšuje porabo goriva. Ob večjih obremenitvah ali zdrsu pa sistem takoj vključi tudi zadnjo os. Voznikom, ki pogosto vlečejo prikolice, bo še posebej koristil priklopni način za vleko, ki samodejno optimizira razporeditev moči za stabilno vleko tovora.

volkswagen, passat, tiguan, tayron
Volkswagen

Vrh ponudbe predstavlja različica s 195 kW (265 KM). Motor je prilagojen večjim modelom in ima posledično povečan navor (400 Nm). Passat z njim doseže hitrost 100 km/h v zgolj 5,8 sekunde, medtem ko Tiguan in Tayron pospešita do stotice v 5,9 oziroma 6,3 sekunde. Kljub športnim zmogljivostim se poraba, glede na model, giblje med 8 in 9 litrov na 100 km.

Novi modeli so na evropskih trgih že naprodaj. Cene se v Nemčiji začnejo pri 48.175 evrov za Tiguan 2.0 TSI 4MOTION, Tayron je na voljo od 50.770 evrov, Passat pa od 62.990 evrov. Vse različice prihajajo z bogato serijsko opremo, ki vključuje paket R-Line pri najmočnejših izvedbah.

Ljubezni med velikanoma je dokončno konec. Razlogov za razhod pa je več

Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija