Volkswagen je razkril nove podrobnosti o svoji prihodnji vozniški arhitekturi SSP (Scalable Systems Platform), ki bo ključno orodje pri prehodu koncerna v električno mobilnost.
Čeprav je platforma sprva nastala kot osnova za izključno električna vozila, bo po novih podatkih podpirala tudi motorje z notranjim izgorevanjem – a v obliki tako imenovanih razširjevalnikov dosega (range extender).
Gre za sistem, kjer motor z notranjim izgorevanjem ne poganja koles, temveč služi kot generator za polnjenje baterije. Podoben pristop poznamo že pri modelih, kot so BMW i3, Mazda MX-30 R-EV in Nissanova tehnologija e-Power. Na Kitajskem je tovrstna rešitev že precej razširjena, medtem ko se v Evropi šele uveljavlja.
SSP bo zamenjala obstoječe električne platforme, uporabljale pa jo bodo vse znamke znotraj koncerna Volkswagen. Platforma bo podpirala širok nabor modelov – od kompaktnih vozil do večjih SUV-jev. Po poročanju Automotive News naj bi prvi modeli na trg prišli leta 2026 na Kitajskem in leto kasneje v Evropi.
Kljub razširjenosti koncepta razširjevalnika dosega drugod po svetu, Volkswagen v Evropi te tehnologije ne namerava uvajati. Predsednik uprave Thomas Schäfer meni, da so današnji priključni hibridi že dovolj zmogljivi, obenem pa cenejši za razvoj. Ponudba obeh tehnologij bi bila po njegovem mnenju finančno nevzdržna.
Ob najavi razvoja je prvi mož koncerna, Oliver Blume, izpostavil pomen nove platforme za prihodnost znamke: "Volkswagen želi postati vodilna tehnološka sila v avtomobilski industriji. SSP bo igrala ključno vlogo pri uresničevanju te ambicije."