Volkswagen Polo bo prostor bo odstopil prihodnjim, dostopnim, električnim modelom.
Volkswagen je po 40 letih zaključil proizvodnjo modela Polo v Evropi, saj pripravlja svojo tovarno v španski Pamploni na izdelavo cenovno dostopnih, popolnoma električnih manjših avtomobilov.
Preberite še:
Polo ostaja naprodaj v Evropi, pri čemer se proizvodnja zdaj izvaja v Volkswagnovi tovarni v Kariegi v Južni Afriki.
Španska tovarna bo leta 2026 začela izdelovati dva popolnoma električna manjša SUV-ja. Eden bo namenjen Volkswagnu, drugi pa češki sestrski znamki Škoda, je sporočil koncern.
Oba SUV-ja bosta temeljila na skrajšani različici platforme MEB, ki je namenjena izključno električnim vozilom s pogonom na prednja kolesa. Spremembe na platformi MEB so bile narejene zato, ker želi VW te avtomobile ponuditi po cenah, bližjih modelom z motorji z notranjim zgorevanjem.
Škodina različica se bo imenovala Epiq in bo na voljo za 25.000 evrov, je avtomobilski proizvajalec sporočil v začetku tega leta. Decembra lani je VW prvič razkril obliko svojega različice vozila, poimenovanega ID2all SUV.
Revidirana platforma MEB bo podpirala tudi manjši električni hatchback, ki bo nastajal v tovarni Martorell v Španiji, skupaj s sorodnim modelom, načrtovanim za sestrsko znamko Cupra.
VW je v 40 letih v svoji tovarni v Pamploni izdelal 8,4 milijona vozil Polo. Zadnji Polo je s proizvodne linije zapeljal julija, delavci pa so se ob njem pozirali za poslovilno sliko.
Manjša SUV-ja na notranje izgorevanje, T-Cross in Taigo, bosta še naprej nastajala v tej tovarni, vzporedno z električnimi modeli, je sporočil VW.
Prodaja modela Polo v Evropi je v zadnjih letih upadla, saj se kupci vse bolj odločajo za manjše SUV-je, kot sta VW T-Roc in T-Cross.
V prvih osmih mesecih letošnjega leta je VW tako prodal 90.107 Polov, kar ga uvršča na osmo mesto med majhnimi avtomobili v Evropi, glede na podatke tržnega raziskovalca Dataforce.
Pred desetimi leti je VW v enakem obdobju prodal skoraj dvakrat več avtomobilov, kar ga je uvrstilo na četrto mesto med najbolje prodajanimi modeli v Evropi, navajajo pri Automotive News Europe.
Volkswagnova tovarna v Kariegi izdeluje avtomobile za skupino že od leta 1951. V njej trenutno nastajata modela Polo in Polo Vivo, ki je cenejši od Pola, saj temelji na prejšnji generaciji avtomobila. Polo Vivo je bil najbolje prodajani avtomobil v Južni Afriki do avgusta, glede na podatke prodajnega agregatorja Bestsellingcarsblog.com.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"