Volkswagen Polo znova tudi kot Variant

Volkswagen Polo že od prejšnje generacije nekoliko preseneča, saj v njegovem modelnem programu ni uporabne kombijevske različice Variant.

5. 10. 2011

Ves čas jo je sicer imela tehnično skoraj enaka Škoda Fabia, pri kateri se je pač imenovala Combi, z aktualno generacijo pa se tudi Seat Ibiza lahko spet pohvali s kombijem, ki nosi kratico ST.

Volks­wagen sicer še ni izrecno potrdil Pola s kombijevskim zadkom, saj mu zaradi cenovno ugodnega, a večjega Golfa Varianta, ki bi mu hodil v zelje, trenutno ne ustreza najbolje, a se kljub temu govori, da bi lahko bil del širitve Polovega modelnega programa, ki naj bi se zgodila hkrati s prenovo leta 2013.

In kakšen bi lahko bil, če bi projektanti seveda izhajali iz aktualnega Pola? Vsekakor bi bil bolj podoben sedanji Seatovi Ibizi ST kot pa Škodi Fabii Combi, zato bi bil s Seatom verjetno primerljiv tudi prtljažnik. Prtljažnika kombilimuzinskih Pola in Ibize sta namreč skoraj enako velika. Prtljažnik Ibize ST v osnovi meri 430 litrov, povečate pa ga lahko na nekaj več kot 1.150 litrov, torej bi lahko tudi v Polu pričakovali nekaj podobnega.

Kaj pa motorji? Verjetno bodo bolj ali manj enaki kot v kombilimuzinskem Polu. S tem pa se popestritev Polovega programa še ne bi končala, saj bi lahko pričakovali vsaj še po zgledu Golfa Plusa zasnovanega majhnega enoprostorca Pola Plusa, ki ga pri Volkswagnu interno menda imenujejo Polo Raum, ljubiteljem skuštranih las pa naj bi ponudili Pola Cabria.

To niti ni tako neverjetno, saj se že zdaj zdi nenavadno, da Volkswagen še ni izkoristil očitne priljubljenosti majhnih kabrioletov in kupe-kabrioletov, kot so Peugeot 207 CC, Opel Tigra ali Mini Cabrio. Po drugi strani so bili tudi Golfovi kabrioleti vedno zelo uspešni.

Ko bo nemški proizvajalec nekoč zajadral v to smer, naj se ne bi ustavil le pri kabrioletu s platneno streho, ampak nekateri napovedujejo celo majhen roadster, ki naj bi se kosal z Mazdo MX-5 in s podobnimi avtomobili. Polova prihodnost bi torej lahko bila precej pestra.